Er is een speciaal noodfonds opgericht door de kerken van Stem in de Stad, om eten en drinken voor alle daklozen en andere kwetsbare Haarlemmers zo goed mogelijk te regelen. Ook is er een telefonische Luisterlijn in het leven geroepen, waar iedereen met vragen en voor hulp terecht kan. Men biedt een ‘luisterend oor’ en waar nodig wordt doorverwezen naar andere, verschillende hulporganisaties. Via de website van Stem in de Stad kan je een grote of kleine donatie doen om alles draaiend te houden.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















