Een wielrenner is maandagavond hard gevallen op Boulevard Barnaart in badplaats Zandvoort. Het slachtoffer kreeg problemen met de versnellingen op zijn fiets. De man vloog daardoor over de kop. Hij zou met zijn hoofd de straat hebben geraakt. De man ligt in het ziekenhuis. Wat er precies gebeurde en hoe de wielrenner kon vallen, is nog niet helemaal duidelijk.
Hitte houdt bezoekers niet weg bij Harbourfestival in Heemstede
Het Harbourfestival in de haven van Heemstede heeft gisteravond veel bezoekers getrokken, ondanks de hoge temperaturen. Het festival, georganiseerd door...





















