Bij het wegbranden van wat stroken onkruid ontstond gisteren een brandje in een kantoorpand gevestigd aan de Schipholpoort in Haarlem. De brand begon in het trappenhuis van het gebouw. Een kantoor moest snel worden ontruimd. Drie mensen zijn nagekeken in een ambulance. Niemand hoefde naar het ziekenhuis te worden gebracht. De schade aan het pand is groot te noemen.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















