Vijf Digitaal Sterk! Centra gaan deze week open in Haarlem. In de centra kunnen Haarlemmers, die digitaal nog niet zo vaardig zijn, hulp krijgen om hun digitale vaardigheden te verbeteren. “Mensen schamen zich hiervoor”, zegt Elske van Schaardenburg van het Netwerk Basisvaardigheden Zuid-Kennemerland in het nieuwsprogramma Haarlem Vandaag. Ze hoopt dat meer Haarlemmers het probleem bij andere mensen zullen herkennen, zodat zij geholpen kunnen worden, net zoals dat gebeurt bij personen die niet goed kunnen lezen of rekenen.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















