Wie langer dan 48 uur in Noord- of Zuid-Holland is geweest en naar België afreist, zal 2 weken verplicht in quarantaine moeten en zich laten testen voor corona. De twee provincies staan vanaf vrijdag 4 uur ’s middags op de rode lijst in België, omdat mensen er “een zeer hoog risico op besmetting” lopen, meldt het Haarlems Dagblad. Ook delen van Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland, en Hongarije zijn toegevoegd. Omgekeerd staan Antwerpen en Brussel bij ons op code oranje.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















