Het festivalweekend dat Philharmonie zou organiseren op 12 en 13 maart dat in het teken zou staan van Russische muziek, gaat niet door. Gezien de huidige situatie in Oekraïne vindt directeur Edwin van Balken het ongepast om juist nu ‘de Russische muziek’ te vieren. In plaats daarvan organiseren ze twee benefietconcerten voor de vluchtelingen uit Oekraïne, zo vertelt hij aan presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















