Verslaggever Albert de Gelder was vanochtend in Heemstede om daar, samen met burgemeester Astrid Nienhuis, de sfeer rond deze bijzondere Koningsdag te proeven. Dit keer waren zij op de Van Eerlemanstraat, waar de buurtbewoners het zich ook gezellig maakten. Eerst een kinderdisco, later op de middag voor volwassenen uit de buurt. Allemaal op gepaste afstand, vanuit ieders eigen tuin.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...





















