Verslaggever Albert de Gelder was vanochtend in Heemstede om daar, samen met burgemeester Astrid Nienhuis, de sfeer rond deze bijzondere Koningsdag te proeven. Dit keer waren zij op de Van Eerlemanstraat, waar de buurtbewoners het zich ook gezellig maakten. Eerst een kinderdisco, later op de middag voor volwassenen uit de buurt. Allemaal op gepaste afstand, vanuit ieders eigen tuin.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















