Verslaggever Albert de Gelder was vanochtend in Heemstede om daar, samen met burgemeester Astrid Nienhuis, de sfeer rond deze bijzondere Koningsdag te proeven. Dit keer waren zij op de Van Eerlemanstraat, waar de buurtbewoners het zich ook gezellig maakten. Eerst een kinderdisco, later op de middag voor volwassenen uit de buurt. Allemaal op gepaste afstand, vanuit ieders eigen tuin.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















