De Volendamse artiest BLANKO was zaterdag te gast bij Haarlem105 tijdens Chez René. Hij speelde live in de studio liedjes. Ook beantwoorde hij de prangende vragen van René, want wat voor muziek speelt hij nu eigenlijk en hoe kan het dat zijn laatste album zo vrolijk is?
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















