De toegangswegen naar de stranden in Zandvoort en Bloemendaal blijven de komende dagen afgesloten. Met deze maatregel moet worden voorkomen dat veel mensen naar het strand gaan en onvoldoende afstand van elkaar houden. Afgelopen zaterdag was het erg druk op het strand, waardoor de gemeenten deze maatregelen namen. Zondag werd er ook nog een NL-Alert verzonden met een oproep om afstand te houden. Volgens de burgemeester van Zandvoort kon die oproep wel iets steviger. Luister het hele gesprek met David Moolenburgh hier terug.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















