Het was een mooie week voor burgemeester Astrid Nienhuis, die begin deze week drie Heemstedenaren mocht verblijden met een lintje en gisteren zag hoe haar gemeente genoot van Koningsdag. Rustig bijkomen van de week zit er voor haar niet in, vanavond om 20.00 was ze alweer aanwezig bij het holocaust namenmonument tijdens de Jom haShoa herdenking. Presentator Ruth Oei blikt live in de studio met burgemeester Nienhuis terug – en vooruit.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















