Het was een mooie week voor burgemeester Astrid Nienhuis, die begin deze week drie Heemstedenaren mocht verblijden met een lintje en gisteren zag hoe haar gemeente genoot van Koningsdag. Rustig bijkomen van de week zit er voor haar niet in, vanavond om 20.00 was ze alweer aanwezig bij het holocaust namenmonument tijdens de Jom haShoa herdenking. Presentator Ruth Oei blikt live in de studio met burgemeester Nienhuis terug – en vooruit.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















