In Chez René spreekt René Kint met de burgemeester van Haarlem, Jos Wienen, over hoe en waar de vluchtelingen uit Oekraïne worden opgevangen. Haarlem was als een van de eerste steden die zich aanbood om de Oost-Europeanen een veilige plek te bezorgen. Maar hebben wij daar wel genoeg plekken voor? En hoe heeft de burgemeester zijn plan zo snel kunnen opstellen en uitvoeren? Dat hoor je alleen op Haarlem105.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















