Het moederbedrijf van ov-bedrijven als Connexxion, waarschuwt voor banenverlies door de coronacrisis. Topman Pier Eringa schrijft aan zijn personeel dat mogelijk moet worden gesneden in het aantal diensten en banen. Sinds 1 juli is het openbaar vervoerweer toegankelijk voor niet-noodzakelijke reizen. Toch rekenen vervoersbedrijven de komende tijd nog op reizigersaantallen die 30 procent lager liggen dan voor de crisis. Er wordt rekening gehouden met verliezen van 20 tot 30 miljoen euro. Ook houdt de overheidssteun van 1,5 miljard euro voor ov-bedrijven volgend jaar op.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...






















