2022 is nog maar net begonnen en waarschijnlijk gaat het in deze eerste week nog prima met de goede voornemens. Maar na 3 weken is die zelfgemaakte appeltaart ook wel lekker en hardlopen kan morgen ook nog. Maar op welke manier ga je die goede voornemens wel volhouden? En wat is een goede manier om te sporten in deze lockdown? We horen het van Hidde Lameijer van Healthy Bastards in Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















