Zondag vieren we Pasen, de wederopstanding van Jezus Christus. Een belangrijk religieus feest waar normaal gesproken vele mensen voor naar de kerk gaan. Maar ook die zijn gesloten door de coronavirus. Hoe vieren we Pasen dan nu? Desiree van der Heiden vraagt het Willemijn van Dijk, zij is dominee bij de Grote of St. Bavo Kerk in Haarlem.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















