Met temperaturen van dik in de twintig graden was het gisteren voor veel mensen de eerste echte stranddag. Behalve inwoners van Zandvoort, kwamen er ook mensen uit Haarlem, Hoofddorp en daarbuiten naar het strand. Bij het treinstation van de badplaats was het gelijk al behoorlijk druk. De parkeerplaatsen waren rond het middaguur al helemaal vol. De dag is verder goed verlopen, zonder grote incidenten.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...
























