Brownies&downieS opent op dinsdag 1 september hun ’to go’ store in Haarlem, tegenover hun lunchlocatie. Je kunt bij de ‘To Go store’ terecht voor hun zelfgebakken brownies en verse koffie. Sjoerd Dekker, eigenaar van Brownies&downieS vertelt aan Ruth Oei waarom ze juist in deze tijd een nieuw filiaal openen – en of de ‘blondie’ daar ook verkrijgbaar zal zijn.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















