In een flat aan de Waddenstraat in Schalkwijk is maandagochtend brand uitgebroken. Twee mensen zijn afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat ze rook binnenkregen. De brand was niet groot en daarom vrij snel onder controle, meldt een woordvoerder van de veiligheidsregio Kennemerland. Andere bewoners van de flat zijn uit voorzorg naar buiten gebracht, de rook liep namelijk de galerijen in. De bewoners konden even later hun woningen weer in.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
Update: Inmiddels heeft de organisatie op verzoek van burgemeester Wienen besloten de wedstrijd tussen Italië en Tsjechië te annuleren. De...



















