In een flat aan de Waddenstraat in Schalkwijk is maandagochtend brand uitgebroken. Twee mensen zijn afgevoerd naar het ziekenhuis, omdat ze rook binnenkregen. De brand was niet groot en daarom vrij snel onder controle, meldt een woordvoerder van de veiligheidsregio Kennemerland. Andere bewoners van de flat zijn uit voorzorg naar buiten gebracht, de rook liep namelijk de galerijen in. De bewoners konden even later hun woningen weer in.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















