Eind april sprak Ruth Oei tijdens de uitzending met Tweede Kamerlid Wybren van Haga. In de tussenliggende periode is er veel gebeurd. Van Haga heeft zich aangesloten bij Forum voor Democratie, de maatregelen werden versoepeld en weer aangescherpt en deze week is er veel ophef rondom de hashtag #ikdoenietmeermee. Een mooi moment dus voor een catch-up.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















