Eind april sprak Ruth Oei tijdens de uitzending met Tweede Kamerlid Wybren van Haga. In de tussenliggende periode is er veel gebeurd. Van Haga heeft zich aangesloten bij Forum voor Democratie, de maatregelen werden versoepeld en weer aangescherpt en deze week is er veel ophef rondom de hashtag #ikdoenietmeermee. Een mooi moment dus voor een catch-up.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















