Willemijn Faber is 1 van de initiatiefnemers van het project Haarlem en ik. Vanaf 24 mei is het ook het cadeau beschikbaar wat deelnemers krijgen wanneer het vouwboekje af is en mensen die hun boekje al hebben ingeleverd kunnen hun cadeau ophalen bij het Kunstcentrum aan de Gedempte Oude Gracht. En wanneer je nog geen boekje hebt, ze zijn nog steeds te verkrijgen, straks ook bij de bibliotheken.
Dit interview was te horen op Haarlem105, Niet Thuis Magazine op zondagochtend tussen 10 en 12 uur, presentatie: Ellen Stamer.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















