Willemijn Faber is 1 van de initiatiefnemers van het project Haarlem en ik. Vanaf 24 mei is het ook het cadeau beschikbaar wat deelnemers krijgen wanneer het vouwboekje af is en mensen die hun boekje al hebben ingeleverd kunnen hun cadeau ophalen bij het Kunstcentrum aan de Gedempte Oude Gracht. En wanneer je nog geen boekje hebt, ze zijn nog steeds te verkrijgen, straks ook bij de bibliotheken.
Dit interview was te horen op Haarlem105, Niet Thuis Magazine op zondagochtend tussen 10 en 12 uur, presentatie: Ellen Stamer.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















