Haarlem begint volgende maand met een pilot waarbij parkeerplekken tijdelijk een andere functie krijgen. In het project ‘Groenplek en Fietsrek’ worden parkeerplekken tijdelijk stalplaatsen voor fietsen of er komt groen. Na een half jaar wordt bekeken of dat zo blijft. Er zijn veel Haarlemmers die het een goed idee vinden en het sluit ook aan bij de ambities van de gemeente. Haarlem moet een nog groenere en fietsvriendelijkere stad worden. Daarom is er voor het plan geld uitgetrokken.
Schepen moeten wachten: bruggen in Haarlem gaan vandaag niet open
Door de extreme hitte worden de beweegbare bruggen in Haarlem vandaag tot 21.00 uur niet bediend voor de scheepvaart. De...





















