De Haarlemse rapper Maestro Mikel heeft begin april zijn nieuwe EP ‘Nergens Heen’ uitgebracht. We spraken hem in het radioprogramma Sound of Haarlem. Maakt hij wasopvouwmuziek? En hoe reageerde zijn moeder op haar persoonlijke song?
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















