“Vriendjespolitiek, bewuste prijsopdrijving en handelen uit eigenbelang”, is een greep uit de klachten die Vereniging Eigen Huis ontving over makelaars nadat ze een meldpunt oprichtte. Woordvoerder Hans de la Porte legt aan Ruth Oei uit waarom het VEH vindt dat makelaars de prijs onnodig opdrijven. De la Porte beantwoordt tevens de vraag of de oorzaak niet vooral ligt aan de enorme woningkrapte en of makelaars niet onnodig de schuld in de schoenen geschoven krijgen.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















