Op 4 april heeft er een ramkraak plaatsgevonden bij de Jumbo in Haarlem. De politie heeft de zaak nog niet op kunnen lossen en vraagt om jouw hulp. De verdachten wisten te ontkomen op een zwarte scooter. Kort na de overval zijn twee verdachten op de scooter ten val geraakt op de Groningenlaan. Hierdoor is de scooter beschadigd en waarschijnlijk zijn de verdachten gewond geraakt.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...























