Henk Dissel zingt het nummer bom al jaren maar pas tijdens de corona pandemi had hij de tijd om eens goed naar de tekst kijken en kwam hij er echter dat het nummer eigenlijk best wel leuk is. Of zijn nieuwe nummer waar hij onlangs voor in de studio dook net zo leuk wordt kan nog niet beoordeelt worden, omdat deze nog niet uitgebracht is. Toch regelt verslaggever Barry Huis alvast een klein voor proefje
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















