Het aantal mensen in Haarlem en Bloemendaal die in in de eerste week van maart positief zijn getest op het coronavirus is gestegen vergeleken met de twee weken ervoor. In Zandvoort daalde het aantal besmettingen en in Heemstede bleef het vrijwel gelijk. Bestuursvoorzitter van het Spaarne Gasthuis, Ivo van Schaik praat ons bij over de situatie in het ziekenhuis.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















