Na een welverdiende vakantie is Ivo van Schaik, voorzitter van Raad van Bestuur van het Spaarne Gasthuis terug voor zijn wekelijkse corona-update. En het is niet even rustig acclimatiseren, gezien de enorme stijging van de besmettingscijfers. Afgelopen week zijn de hoogste cijfers per dag geteld in regio Kennemerland, zo liet de GGD eerder al weten. In de ziekenhuizen is dit nog niet terug te zien, maar is dat een kwestie van afwachten, en zo ja, hoelang? Presentator Ruth oei bespreekt het met Van Schaik en vraagt hem tevens wat hij vindt van de uitgelekte versoepelingen van de lockdown waarbij sectoren als de horeca en cultuur naast het net lijken te vissen.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















