Na een welverdiende vakantie is Ivo van Schaik, voorzitter van Raad van Bestuur van het Spaarne Gasthuis terug voor zijn wekelijkse corona-update. En het is niet even rustig acclimatiseren, gezien de enorme stijging van de besmettingscijfers. Afgelopen week zijn de hoogste cijfers per dag geteld in regio Kennemerland, zo liet de GGD eerder al weten. In de ziekenhuizen is dit nog niet terug te zien, maar is dat een kwestie van afwachten, en zo ja, hoelang? Presentator Ruth oei bespreekt het met Van Schaik en vraagt hem tevens wat hij vindt van de uitgelekte versoepelingen van de lockdown waarbij sectoren als de horeca en cultuur naast het net lijken te vissen.
Hitte houdt bezoekers niet weg bij Harbourfestival in Heemstede
Het Harbourfestival in de haven van Heemstede heeft gisteravond veel bezoekers getrokken, ondanks de hoge temperaturen. Het festival, georganiseerd door...






















