Iedere donderdag tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag geeft Ivo van Schaik, voorzitter van de Raad van Bestuur bij Spaarne Gasthuis in Haarlem een corona-update. Ditmaal onder andere het plotselinge besluit tot een harde lockdown , de stagnerende besmettingscijfers en het dalend aantal ziekenhuisopnames. Gaan we toch nog met goede moed het nieuwe jaar in?
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















