De JacobKliniek in Haarlem gaat coronapatiënten uit het Spaarne Gasthuis en uit het zuiden van het land opnemen. Het gaat om patiënten die geen beademing of Intensive Care-zorg nodig hebben, maar die nog te zwak zijn om thuis in isolatie te blijven en daar uit te zieken. De kliniek aan de Schipholweg stelt een hele verdieping beschikbaar die helemaal gescheiden zal blijven van andere patiënten die in de kliniek verblijven. bron: Haarlems Dagblad
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















