Over een kleine week is het zover, de gemeenteraadsverkiezingen waarbij we kiezen welke partijen ons de komende vier jaar mogen vertegenwoordigen. In vier weken tijd hebben 16 verschillende nieuwe kandidaten zich in de studio voorgesteld en hun reden om de politiek in te gaan met ons gedeeld. Gisteravond schoof Jacqueline van den Broek, lijsttrekker van Partij voor de Dieren in Haarlem aan in de studio tijdens Haarlem Vandaag. Van den Broek is niet alleen nieuw in de politiek, het is ook de eerste keer dat Partij voor de Dieren meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen in Haarlem. Dubbelspannend dus.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















