Naar aanleiding van het bericht vanuit het demissionair kabinet dat er versoepelingen komen, maar dat deze nog niet voor alle sectoren zullen gelden, stuurde Jeroen Horbach, directeur van binnenspeeltuin-imperium Ballorig een brandmail naar verschillende media. Want Jeroen snapt niets meer van de ‘pick and mix’ versoepelingen die nu gaande zijn, zo vertelt hij Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















