Goed nieuws voor alle ouders, leraren en leerlingen: afgelopen maandag werd bekend gemaakt dat de scholen volgende week weer fysiek opengaan. Iets dat Jeroen Horbach, directeur van binnenspeeltuin Ballorig, met verschillende filialen in Noord-Holland, ook zo graag wil. Opengaan. Juist nu, want de winter is ‘zijn’ seizoen. Of dat binnenkort zal gebeuren, bespreekt hij met presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...


















