De wereld duurzamer maken. Dat is één van de missies van Jody Koenders. mede-eigenaar van Bar Gast in de Leidsebuurt. Hij is gestart met WeCup. Klanten die een drankje kopen om mee te nemen betalen één euro statiegeld voor de beker. De beker kun je vervolgens bij alle deelnemende horecazaken ingeleverd worden. Hij sprak erover in Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















