De wereld duurzamer maken. Dat is één van de missies van Jody Koenders. mede-eigenaar van Bar Gast in de Leidsebuurt. Hij is gestart met WeCup. Klanten die een drankje kopen om mee te nemen betalen één euro statiegeld voor de beker. De beker kun je vervolgens bij alle deelnemende horecazaken ingeleverd worden. Hij sprak erover in Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















