De leerlingen van de Koorschool zingen 23 december kerstliedjes in de Grote of Sint Bavo kerk. Om 13 uur start het concert en het duurt een uurtje. Dirigente Ingrid van Herk vertelt in Niet Thuis Magazine dat ze hoopt dat vooral kinderen komen luisteren en meezingen.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...



















