Arno v.d. Vuurst ging in het programma Haarlem Leeft! in gesprek met Noëlle Beerepoot van Bureau Discriminatiezaken Kennemerland over hun initiatief om alle activiteiten rondom Keti Koti bij elkaar te brengen op een website: koloniaalhaarlem.nl
Beluister hier het hele interview:
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















