De Haarlemse zanger Selwyn bracht eerder dit jaar een singel uit wat ontplofte op social media toen hij dit online zette. “Het ging als een malle”, vertelt hij tegen Haarlem105. “Veel mensen vroegen of ik dit op hun bruiloft kon zingen.” En zo zong hij dit lied afgelopen zomer op zo’n dertig huwelijken in onder meer Italië, Duitsland en Nederland. Bekijk in het fragment hieronder hoe hij het nummer live zong tijdens de kerstmarkt-uitzending.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...





















