Sinds jaar en dag een begrip in steden als Amsterdam, Utrecht en Den Haag en nu doen de geruchten de ronde dat De Parade volgend jaar misschien ook naar Haarlem komt. Woordvoerder Nadine van Pinxteren vertelt over De Parade die dit jaar gelukkig weer van start gaat en welke theatershows je zeker niet mag missen. En Van Pinxteren beantwoordt Ruth Oei’s prangende vraag: “Is er een kansje dat De Parade volgend jaar naar Haarlem komt?”
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















