Na hard werken is het eindelijk zo ver, op dinsdag 8 februari 2022 zal na meerdere jaren de nieuwe Albert Heijn Vos zijn deuren openen voor klanten. Xena Gijzen is op bezoek geweest bij de nieuwe supermarkt in Haarlem tijdens het programma HEIZA!, gepresenteerd door Luuk Hasselman om te vragen hoe alles met de verbouwing en inrichting van de winkel verloopt.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















