<span;>Op een zon overgoten zaterdagmiddag is verslaggever Remco Lanting naar het Kleverpark vertrokken om de gemoedelijke sfeer te proeven. “Het lijkt wel koningsdag alleen dan op een andere datum”, aldus een blijde Remco die zich prima vermaakt. Hij spreekt de organisatoren, barmensen voorbijgangers en een aantal kinderen, die vrolijk rond banjeren op het festival. “Ik ben blij met waar ik nu woon, maar misschien moet ik toch eens verhuizen”, vertelt Remco
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















