Er wordt een strook groen van ongeveer twintig vierkante meter geplant langs de Rijksstraatweg. Het is het stuk naast Snackbar Jansen Hendriks aan de Haarlemse verkeersader. Groenbedrijf Biesot haalt de stenen er donderdag uit en plant vrijdag de planten. Een groep bewoners en de wijkraad Indischebuurt Noord bekeken waar er in hun buurt ruimte was voor meer groen. Daar kwam deze plek naast de snackbar uit. Na de aanleg onderhouden bewoners en de snackbareigenaar de tuin zelf.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















