Michel Rog, huidig tweede Kamerlid, is door het CDA Haarlem voorgedragen als de opvolger van wethouder Merijn Snoek, die vorige week liet weten op te stappen. Rog woont zelf inmiddels negen jaar in Haarlem en krijgt de uitdagende portefeuille Financiën, Sport en Openbare Ruimte. Vanavond stelt Michel zich tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag voor aan Haarlem.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















