Al twee jaar geen Bloemencorso, dat vonden vrijwilligers van het Odensehuis, Dock en cliënten van SIG maar niets vandaar dat er werd besloten zelf een corso te organiseren.
Het werd uiteindelijk een mini Bloemencorso in het Wijkcentrum Da Vinci in Meerwijk.
Deze werd door het team entertainment van de grote corso beoordeeld. https://youtu.be/OfW2RJ0UtwA
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















