Joey Rademaker gaat de gemeenteraad in namens BVNL en niet de nummers 1 en 2 van de lijst. ‘’Ik had het niet echt aan zien komen’’, vertelt hij in Haarlem Vandaag. Hij staat in de uitzending ook stil bij de plannen die hij heeft in de gemeente Haarlem en hoe hij zijn raadswerk gaat combineren met zijn werk voor de landelijke fractie.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















