Joey Rademaker gaat de gemeenteraad in namens BVNL en niet de nummers 1 en 2 van de lijst. ‘’Ik had het niet echt aan zien komen’’, vertelt hij in Haarlem Vandaag. Hij staat in de uitzending ook stil bij de plannen die hij heeft in de gemeente Haarlem en hoe hij zijn raadswerk gaat combineren met zijn werk voor de landelijke fractie.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















