Joey Rademaker gaat de gemeenteraad in namens BVNL en niet de nummers 1 en 2 van de lijst. ‘’Ik had het niet echt aan zien komen’’, vertelt hij in Haarlem Vandaag. Hij staat in de uitzending ook stil bij de plannen die hij heeft in de gemeente Haarlem en hoe hij zijn raadswerk gaat combineren met zijn werk voor de landelijke fractie.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...





















