Joey Rademaker gaat de gemeenteraad in namens BVNL en niet de nummers 1 en 2 van de lijst. ‘’Ik had het niet echt aan zien komen’’, vertelt hij in Haarlem Vandaag. Hij staat in de uitzending ook stil bij de plannen die hij heeft in de gemeente Haarlem en hoe hij zijn raadswerk gaat combineren met zijn werk voor de landelijke fractie.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















