Wie langer dan 48 uur in Noord- of Zuid-Holland is geweest en naar België afreist, zal 2 weken verplicht in quarantaine moeten en zich laten testen voor corona. De twee provincies staan vanaf vrijdag 4 uur ’s middags op de rode lijst in België, omdat mensen er “een zeer hoog risico op besmetting” lopen, meldt het Haarlems Dagblad. Ook delen van Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland, en Hongarije zijn toegevoegd. Omgekeerd staan Antwerpen en Brussel bij ons op code oranje.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...






















