Het aantal coronobesmettingen in het Verenigd Koninkrijk is op het ogenblik sky-high. In de hoofdstad Londen heeft nu 1 op de 30 inwoners het coronavirus. De Britse mutatie van het coronavirus dat nog besmettelijker is dan de gewone variant is waarschijnlijk de voornaamste reden dat de cijfers daar nu zo hoog liggen. Ook in Nederland is de Britse mutatie al aangetroffen, maar toch gaat vliegverkeer vanuit Engeland gewoon door. NOS-correspondent Tim de Wit geeft Ruth Oei een update vanuit ‘Lockdown Londen’.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















