Het aantal coronobesmettingen in het Verenigd Koninkrijk is op het ogenblik sky-high. In de hoofdstad Londen heeft nu 1 op de 30 inwoners het coronavirus. De Britse mutatie van het coronavirus dat nog besmettelijker is dan de gewone variant is waarschijnlijk de voornaamste reden dat de cijfers daar nu zo hoog liggen. Ook in Nederland is de Britse mutatie al aangetroffen, maar toch gaat vliegverkeer vanuit Engeland gewoon door. NOS-correspondent Tim de Wit geeft Ruth Oei een update vanuit ‘Lockdown Londen’.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















