Het aantal coronobesmettingen in het Verenigd Koninkrijk is op het ogenblik sky-high. In de hoofdstad Londen heeft nu 1 op de 30 inwoners het coronavirus. De Britse mutatie van het coronavirus dat nog besmettelijker is dan de gewone variant is waarschijnlijk de voornaamste reden dat de cijfers daar nu zo hoog liggen. Ook in Nederland is de Britse mutatie al aangetroffen, maar toch gaat vliegverkeer vanuit Engeland gewoon door. NOS-correspondent Tim de Wit geeft Ruth Oei een update vanuit ‘Lockdown Londen’.
Hong Kong Calling (27-06-2026)
Sinds 2011 is Hong Kong Calling een speciaal voor Haarlem 105 in Hong Kong gemaakte show. Mark Scholz draait Soul,...



















