Heb je een goed idee voor Haarlem, waar je altijd al iets mee hebt willen doen? Bezoek dan het, tegenwoordig online Initiatievencafé. Het is een idee van de gemeente Haarlem. Iedereen mag zijn of haar idee pitchen voor een netwerk dat bestaat uit mensen die je verder kunnen helpen. Alle Haarlemmers zijn op 22 juni tussen 17.00 en 18.30 uur welkom om te pitchen, advies te vragen of geven en zichzelf te laten inspireren. Check www.haarlem.nl. Daar staat hoe je meedoet met de meeting via je laptop, pc of telefoon.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...























