Een medewerker van busmaatschappij Connexxion is vrijdagavond mishandeld op de Europaweg in Haarlem, toen hij een kaartcontrole uitvoerde. Wat er precies is voorgevallen is niet bekend. Toen de medewerker de bus uitging, kreeg hij een vuistslag in zijn gezicht. Volgens Haarlems Dagblad ging de dader er meteen vandoor. De politie is nog opzoek naar de dader. De mishandelde medewerker is ter plekke verzorgd door een collega, hij hoefde niet naar het ziekenhuis voor verdere behandeling.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















