Aankomende woensdag (6 maart) mogen alle Haarlemmers van 16 jaar en ouder naar de stembus. In een referendum wordt de vraag voorgelegd of je voor of tegen de ‘Nota Uitwerking parkeerregulering’ bent. Maar waar gaat het nu eigenlijk over? Barry Huis legt het je uit in zes video’s. Dit is het vierde deel: het doel van de gemeente.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























