Er wordt de komende weken weer gewerkt aan de de N200 tussen Amsterdam en Haarlem. Daardoor is de provinciale weg de komende drie weekenden gesloten. Op maandagochtend 9 maart is de route weer te gebruiken. Automobilisten worden tijdens de afsluitingen omgeleid via de A9 en de A5.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















