Er wordt de komende weken weer gewerkt aan de de N200 tussen Amsterdam en Haarlem. Daardoor is de provinciale weg de komende drie weekenden gesloten. Op maandagochtend 9 maart is de route weer te gebruiken. Automobilisten worden tijdens de afsluitingen omgeleid via de A9 en de A5.
Auto’s beschadigd door brand in Schalkwijk: ‘We vermoeden brandstichting’
Twee auto’s zijn vanmorgen vroeg zwaar beschadigd geraakt bij een brand op een parkeerterrein aan de Engelenburg in Haarlem. Het...

























