Gisteren was niet alleen voor politici een spannende dag, maar ook achtstegroepers zaten op het puntje van hun stoel. Waren ze ingeloot op hun school naar keuze, of op hun tweede, derde of vijfde of waren ze één van de 32 scholieren die nog helemaal geen plekje hebben? Is dat gebruikelijk of heeft dat toch te maken met de coronaperiode waar we middenin zitten? En de uitslag van de verkiezing, is dat positief nieuws voor het onderwijs? Peter de Zoete, rector van het Kennemer Lyceum, geeft antwoord op Ruth Oei’s prangende vragen tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















