Gisteren was niet alleen voor politici een spannende dag, maar ook achtstegroepers zaten op het puntje van hun stoel. Waren ze ingeloot op hun school naar keuze, of op hun tweede, derde of vijfde of waren ze één van de 32 scholieren die nog helemaal geen plekje hebben? Is dat gebruikelijk of heeft dat toch te maken met de coronaperiode waar we middenin zitten? En de uitslag van de verkiezing, is dat positief nieuws voor het onderwijs? Peter de Zoete, rector van het Kennemer Lyceum, geeft antwoord op Ruth Oei’s prangende vragen tijdens Haarlem Vandaag.
Hitte houdt bezoekers niet weg bij Harbourfestival in Heemstede
Het Harbourfestival in de haven van Heemstede heeft gisteravond veel bezoekers getrokken, ondanks de hoge temperaturen. Het festival, georganiseerd door...




















