Gisteren was niet alleen voor politici een spannende dag, maar ook achtstegroepers zaten op het puntje van hun stoel. Waren ze ingeloot op hun school naar keuze, of op hun tweede, derde of vijfde of waren ze één van de 32 scholieren die nog helemaal geen plekje hebben? Is dat gebruikelijk of heeft dat toch te maken met de coronaperiode waar we middenin zitten? En de uitslag van de verkiezing, is dat positief nieuws voor het onderwijs? Peter de Zoete, rector van het Kennemer Lyceum, geeft antwoord op Ruth Oei’s prangende vragen tijdens Haarlem Vandaag.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















