We bellen met Bas en Dominique, zij begonnen 6 maanden geleden aan hun droom, een vegan restaurant in hartje Haarlem, na 6 maanden beunen en klussen stond de opening op 18 maart gepland. Toen kwam de crisis en sloot de overheid alle eet- en drinkgelegenheden. Hoe gaan ze hier mee om? En hoe verder?
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















