We bellen met Bas en Dominique, zij begonnen 6 maanden geleden aan hun droom, een vegan restaurant in hartje Haarlem, na 6 maanden beunen en klussen stond de opening op 18 maart gepland. Toen kwam de crisis en sloot de overheid alle eet- en drinkgelegenheden. Hoe gaan ze hier mee om? En hoe verder?
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















